ياوري: هواداران مس صبور باشند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ياوري: هواداران مس صبور باشند


سرمربي مس کرمان گفت: مقابل تيم با انگيزه استقلال خوزستان فقط برد مي‌خواهيم.


محمود ياوري در مورد ديدار خانگي پنج‌شنبه با استقلال خوزستان، اظهار داشت: بازي‌هاي ليگ شروع شده و يک هفته در خانه بازي داريم و يک هفته هم خارج از خانه بايد به مصاف حريفان برويم. ما تيم با انگيزه‌اي داريم و تدابير لازم را براي بازي پنج‌شنبه هم در نظر گرفته‌ايم و به دنبال سه امتياز هستيم و بازيکنان ما فقط به دنبال برد و موفقيت هستند.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: استقلال اهواز هم تيم خوبي است که عبدالله ويسي يکي از مربيان جوان و مشتاق هدايتش را بر عهده دارد و در هفته اول ليگ هم به پيروزي رسيده است و اکنون انگيزه خوبي دارد ولي بازيکنان ما برد مي‌خواهند.

سرمربي مس در مورد اينکه در کرمان مشکل حاشيه‌اي برايش پيش نيامده گفت: سابقه خوبي در کرمان دارم و 10 سال پيش هم زماني که مس در خطر سقوط به دسته اول قرار داشت مهدوي يکي از کرماني‌هاي اصيل من را به تيم مس آورد و توانستم اين تيم را در ليگ يک حفظ کنم و مشکلي در کرمان وجود ندارد. هواداران فوتبال کرمان همواره به من و همکارانم و بازيکنان مس ابراز لطف و محبت مي‌کنند. آنها از تيم‌شان انتظار برد دارند و البته در کنار اين انتظار صبر و حوصله هم به خرج مي‌دهند.

ياوري با معرفي دستيارانيش در تيم مس، گفت: مهدي محمدي که چکيده فوتبال کرمان است، ولي ميرزايي که بازيکن خودم در تيم ذوب آهن بوده است، سعيد عزيزيان از مربيان خوب دروازه‌باني و خرمزي کادر فني مس را تشکيل مي‌دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 540
بازدید کل : 41270
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!